Administratief medewerker

Freshco B.V. is een familiebedrijf dat al 45 jaar vooral vlees en zuivel levert aan de horeca. Je werkt in een klein team dat maximaal focust op de wens van de klant. Wij zijn op zoek naar een secretaresse/administratief medewerker voor ca. 2 tot 3 dagen per week. Groei naar full time is mogelijk. Start is dienstverband voor bepaalde tijd. Als we beiden blij zijn met elkaar ligt een dienstverband voor onbepaalde tijd in het verschiet.

Je werkt graag zelfstandig en houdt van korte lijnen. Je werkt van nature nauwkeurig en planmatig met een vleugje humor. Je bent eraan gewend dat er regelmatig tussendoortjes komen en je kunt goed inschatten of dit dan à la minute moet worden gedaan. Je hebt de schoolbanken zo’n twee jaar geleden achter je gelaten (met diploma) en daarna ervaring opgedaan.

Wat ga je doen?
Je onderhoudt telefonisch en per mail contacten met klanten en leveranciers. Alle daaruit voortvloeiende bestellingen en informatie hou je bij in ons systeem.

  • Je ondersteunt de directie bij het planmatig ordenen en mee uitvoeren van werkzaamheden. Daarbij zorg je voor correcte archivering.
  • De financiële administratie ondersteun je bij de crediteuren- en debiteurenadministratie.
  • Dit werk kun je doen in ca. 20-24 uren.


Wil je méér uren dan zijn er mogelijkheden op het gebied van:
– social media
– kwaliteit/HACCP
– verkoop


Heb je kennis van en ervaring in een of meer van deze werkgebieden, vermeld deze dan in je sollicitatie en geef je wensen aan.

Je hebt:

  • ca. 2 jaar ervaring in administratief werk,
  • een administratief diploma op MBO-niveau op zak
  • goede kennis van Word, Excel, Outlook
  • ervaring in telefonisch klantencontact
  • een hands-on mentaliteit
  • enige kennis van vlees
  • rijbewijs B

Je neemt graag initiatief

  • werkt snel en secuur
  • houdt van zelfstandig werken

Bij voorkeur:

  • kun je in het engels en duits korte telefoongesprekken voeren en mailtjes opstellen
  • is koken een hobby van je

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH